2010. március 28., vasárnap

Újra vásár

Ma ismét vásáron voltunk. Ochtrupban. A héten készített gyöngy nyakláncot el is adtam, mielőtt ide feltehettem volna :)
Szóval akkor sorrendben:
A héten nekifogtam gyöngyöt fűzni, mert nagyon érdekelt, hogy hogyan készítik. Az első kísérlet egy karperecnek indult, de annyira tömött lett, és időigényes, hogy gyűrűt faragtam belőle. Ezután nekiálltam mintákat böngészni, és fűztem egy szett piros-fekete csillagosat (fülcsi és nyaklánc, ezt a nyakláncot adtam el) és egy bézs-bordó nyakláncot, ez tegnap készült el. Egyelőre nagyon időigényesek ezek a nyakláncok, kb. 4-5 órát felvesz, gondolom idővel gyorsabban megy majd.

Barna-bézs kásagyöngy (nyak.9)
Piros-fekete rózsás (nyak.10, fülcsi.48)

És a piac:


A vásár nagyon jó volt, pedig elég rosszúl indúlt, felhős ég, és mivel utcai vásár volt, nem fedett, ez kicsit fenyegetően hatott. De végül kaptunk egy nagyon jó fedett helyet, és jól sikerült a vásár. Eladtam elég sok mindent, rengeteget kell pótoljak, főleg, hogy két hét múlva két napos vásárra megyek. Itt vannak az eladott dolgok kicsiben (főleg nekem, hogy tudjam).



Ez összesen 84 Euró volt, amiből mondjuk leesik a helyért fizetett 8 Euró. Egész jó lenne minden héten egy ennyi, remélem az Úr megáldja a munkámat és ilyen eredményes leszek ezentúl is. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: