2010. március 5., péntek

Bolhapiac

Hát igen, bolhapiac. Nagyon remélem, hogy eljutok oda, részt vehetek benne. Ugyanis 14-én rendezik kimondottan magánszemélyeknek, de sajnos az a telefonszám ami meg van adva nem igazán elérhető. Legalábbis senki sem veszi fel a telefont, pedig egész héten próbáltuk. A szervező weboldalán sem lehet feliratkozni, így elmentünk szerdán az irodához, a weboldalon lévő program szerint. Persze az nem passzolt, így ma reggel is visszamentem Barnival. Az irodában csak annyit tudtak segíteni, hogy nem ők foglalkoznak az üggyel, hívjam csak azt a számot amit eddig, adtak mellé egy mobilszámot is. Mondta a nő, hogy ő sem tud kapcsolatba lépni a főnöknővel, ő szervezi a vásárt. Egész nap hiába kereste, nem kapta el, de én csak próbálkozzak tovább. Hagytam üzenetet is az üzenetrögzítőn, de még semmi válasz. Pedig ez egy "magánszemélyektől magánszemélyeknek" piac, nem kell cégem legyen, hogy részt vehessek, ami nagyon megfelelő lenne. Érdeklődtem más helyen is piac után, de itt nincs az a hagyományos ócskapiac mint otthon nálunk, itt minden szervezve van, mint egy kiállítás.
Még próbálkozom...

Nincsenek megjegyzések: