2010. február 11., csütörtök

Az eddigi munkák: karperecek

Arra gondoltam, hogy felteszem ide az összes ékszert amit eddig készítettem, és amit készíteni fogok. Persze most csak azokat ami még megvan, nem adtam el, a többit nem fényképeztem le.
Amit készíteni szeretek leginkább az a fülbevaló, mivel én is elég nagy fülbevalóbolond vagyok, nagyon szeretem őket. Ehhez illő karperecet és nyakláncot is készítek, de ezekhez sokkal több anyag kell, viszont az ára nem lehet annyival több is, ezért inkább csak külön kérésre készítem.
Akkor következzenek a "műveim":

Karperecek:

Karneol-gránát-zöld üveg karperec (karp.1)

Lila karperec üveggyöngyből (karp.2)


Hematit-üveg karperec (karp.3)
  
Hematit-üveg karperec (karp.4)

Jade-hematit karperec (karp.5)

Üveggyöngy karperec lila-piros (karp.6)
  
Hematit-mahagóni obszidián karperec (karp.7)
  
Hematit-jáspis karperec (karp.8)

Nincsenek megjegyzések: